80 שנה למכבי שירותי בריאות

עפר גדנקן No Comments on 80 שנה למכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות מציינת 80 שנות פעילות, במהלכן צמחה כארגון הבריאות המוביל בישראל הודות למצוינות וחזון פורצי דרך שסללו את דרכה לפסגת שירותי הרפואה גם בזירה הבינלאומית. יו"ר מכבי רן סער: "מכבי צמחה עם השנים. צוותי מכבי, העובדים והעומדים בראשה, הם שיצרו את מכבי כפי שהיא היום – ארגון הבריאות המוביל בישראל ומהמובילים בעולם".

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים אלה מציינת מכבי שירותי בריאות 80 שנות פעילות. מאז הוקמה, הפכה מכבי למעצמת בריאות המזוהה עם חדשנות, מצוינות, מקצועיות ושירות. כיום היא נחשבת לארגון הבריאות המוביל בישראל ולאחד מארגוני הבריאות המובילים בעולם, וזאת הודות ליצירתיות והחתירה המתמדת למצוינות בעולם משתנה ורווי אתגרים. בהיותה פורצת דרך בתחומי שירותי הבריאות, מכבי סללה את הדרך להבנת הצרכים האישיים וההתאמה האישית לכל אחד מהמחברים. במסגרת זו ניתן מענה ייעודי לציבור החרדי שלאורך השנים מביע אמון רב ושביעות רצון משירותי הבריאות של מכבי.

לרגל שנת השמונים אומר יו"ר מכבי ומי ששימש כמנכ"ל שלה לאורך עשור, מר רן סער. "מכבי התבססה מרגעיה הראשונים על רפואה עצמאית, שעליה נוספו מטפלים ומנהלים". "מכבי צמחה לאורך השנים הללו לארגון מוביל בסטנדרטים בינלאומיים, תוך שהיא מקפידה ליישם את ערכי היסוד שהתוו המייסדים וסללו את דרכה להצלחה. הודות לצוותים ולמנהלים מכבי היום היא ארגון הבריאות המוביל בישראל ומהמובילים בעולם".

כיצד לדעתך הפכה מכבי לארגון בריאות מוביל גם בסטנדרטים בינלאומיים?

"מכבי מעודדת חשיבה הרואה את פני העתיד. אנחנו פועלים היום, אך כבר חושבים על המחר. העולם משתנה כל הזמן, וזה מחייב אותנו לעודד חשיבה כזאת למרות שמערכת הבריאות היא שמרנית מיסודה. מכבי תומכת בעובדיה ובמנהליה לא להירתע משינויים ולעסוק בהתייעלות ושיפור מתמידים. המטרה שלנו היא לספק טיפולים שוטפים באופן היעיל ביותר ולפתח תהליכי עבודה ניהוליים עם מטרות ויעדים. בסופו של דבר זה תורם לעתיד של מכבי ולעתידה של מערכת הבריאות כולה".

איך אתה רואה את ההתפתחות של מכבי בשנים הקרובות בעולם הרפואה המותאמת אישית?

"אנחנו לחלוטין שם. בתנאים הקיימים בעולם של מחסור במטפלים ורופאים, חשוב גם לנצל את היכולות הטכנולוגיות המתפתחות כדי להקל על העומסים ולשחרר את הצוותים הרפואיים להשקיע זמן רב יותר בטיפולים עצמם. זה קורה בשילוב של פיתוח חזון לרפואה מותאמת אישית, רפואה מהבית וכלים טכנולוגיים המאפשרים זאת. העולם עובר כיום מרפואה אחת שמתאימה לכולם לרפואה מותאמת אישית בהיבטים רבים ומגוונים. האתגר שאנו לוקחים על עצמנו הוא לפתח את מרפאת העתיד בכדי שתוכל לסייע להתמודד עם המחסור בצוותים מטפלים בשילוב עם טכנולוגיות מתקדמות וידע רפואי חדשני שנאסף כדי להתאים לכל מטופלת ומטופל את הטיפול המועיל ביותר".

איך אתה רואה את הקשר בין מכבי לציבור החרדי?

"לאורך השנים ביטאה מכבי את המחויבות העמוקה שלה לצרכי המגזר החרדי. אנו ערים לצרכים הייחודיים ופועלים כל העת על מנת לאפשר לכל האוכלוסיות בישראל את השירותים המותאמים ביותר עבורם. מכבי הינה חלוצה בתחום השילוב של הציבור החרדי בליבת העשייה שלה. במכבי חברי הנהלה הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, וכן בשדרה הניהולית של מכבי במרחבים ובמרכזים הרפואיים ישנם מהציבור החרדי. מבחינתנו זה מובן מאליו שהציבור החרדי הוא חלק בלתי נפרד ממכבי".

מה לדעתך סוד ההצלחה של קבוצת מכבי?

"מכבי היא קבוצת בריאות מובילה שתחתיה פועלות חברות-בת נוספות, בהן: 'אסותא מרכזים רפואיים', רשת 'בית בלב', רשת 'מכבידנט', רשת 'מכבי טבעי', חברת 'מכבי יזמות וניהול' וקרן מכבי. בשנים האחרונות השכלנו לייצר שיתופי פעולה וסינרגיה בין החברות בקבוצת מכבי, ובכך להביא ערך מוסף לחברי מכבי. הדגש במכבי הוא להתנהל בהווה ביעילות ומקצועיות, ובמקביל לבנות את העתיד תוך כדי תנועה כדי לענות על הצרכים המתפתחים. אבל בסוף הבסיס שלנו זה אנשים – אנו מעמידים את החברים ורווחתם בראש סדר העדיפויות. אנו מקדמים ערכים של חמלה וכבוד האדם. כל אלה מהווים יחד את הצלחתה של מכבי כארגון הבריאות המוביל בישראל".



0 תגובות